منو
سبد خرید شما

نگاهی به تهران از آغاز تا کنون

نگاهی به تهران از آغاز تا کنون
نگاهی به تهران از آغاز تا کنون
  • موجودی: 81
  • مدل: 417
  • وزن: 1,300.00g
  • ابعاد: 28.00cm x 22.00cm x 2.00cm
  • ISBN: 978-964-342-188-5
3,800,000 ریال

درباره شهر تهران کتاب های بسیاری نگاشته شده است که همه آنها در نوع خود ارزشمند است.اما هر کدام به موضوعی ویژه پرداخته اند و اغلب مربوط به دوره یا زمانی محدود است.

نویسنده کتاب استاد علی اکبر محمودیان قریب به پنجاه سال از تجربیات و بررسی های که پیرامون موضوع های مختلف تهران را طی کرده اند، حاصل آن تدوین این اثر علمی بوده است.


کتابی در بیست رشته (تخصص) مهم در بیست بخش تهیه شده که در هر پژوهش و یا برنامه ریزی شهر تهران از نیازهای نخستین می باشد.

در این کتاب: نام تهران و سابقه آن، موقع جغرافیایی شهر تهران، مساحت و رشد (تاریخچه)، زمین ساخت و ناهمواری ها، آب و هوا، منابع و فرهنگ آب، محیط زیست، جمعیت و تاریخچه آن، تعداد آبادیهایی که در دل مناطق ٢٢ گانه نابود شدند، منابع غذا در استان تهران، نگاهی به آموزش و پرورش، پزشکی، درمان، بهداشت و بیمه، فرهنگ، گردشگری، تربیت بدنی و ورزش، ارتباط ها (راه، پست، تلفن، مخابرات، رادیو و تلویزیون)، معدن، نیرو و صنعت، موسسه های پولی (بانک ها، بیمه ها، بودجه و اعتبار ها، متوسط هزینه و درآمد خانوار)، نگاهی به تاریخ و جغرافیای تاریخی تهران-ری-شمیران (از دوران سنگ، دوران فلز، آمدن آریاها به قیطریه شمیران،... تا انقلاب مشروطه، پادشاهی سلطان احمدشاه، نخست وزیران مشروطه،... سلطنت پهلوی،...)، و تهران در آینده...

 

این کتاب شامل ٣٨٢ صفحه می باشد 

تاریخ چاپ ۱۳۸۴

 

ابعاد نقشه
اندازه28*22
اندازه محصول
سایز

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب

The product is currently Out-of-Stock. Enter your email address below and we will notify you as soon as the product is available.

Name
Email
Phone
Comments